Not known Details About ماگ فانتزی

Wiki Article

ماگ پیرکس دوجداره نیز از سری محصولاتیست که نمیتوانید به همین راحتی ازش عبور کنید و دوست دارید حداقل یک مدل از آن را در خانه خود داشته باشید. گفتم یک مدل از آن، چرا که بقدری همین دسته تنوع دارد که حتی نمیتوانید تصور کنید. از دوجداره دسته دار، بدون دسته و رنگی گرفته تا سایز های متفاوتی که میتوانید در آن یک شات اسپرسو و یا یک کاسه سوپ میل کنید همگی جز تنوع تنها یک دسته از این محصولات جذاب میباشد.

نکته دیگری که شما هنگام خرید تراول ماگ باید به آن دقت داشته باشید، جنس محفظه داخلی محصول می‌باشد، مخزن داخلی این محصولات با دو ماده اولیه شیشه و استیل ساخته می‌شوند، مخزن ‌های شیشه‌ای با شست ‌و شو به‌ آسانی تمیز می‌شوند و بوی مایعات را برای مدت طولانی نگه نمی‌دارند، این مخزن ‌ها می‌توانند برای مدت طولانی مایع شما را گرم نگه دارند و معمولاً باعث می‌شوند تا وزن کلی محصول سبک‌تر شود.

عموما این ماگ‌ها از جنسی ساخته می‌شوند که در برابر ضربه مقاومت داشته باشد و همچنین بتواند دمای درون خود را حفظ کند.

خرید مطمئن

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی هاکان مد می‌باشد.

ماگ لیوانی است که ازجنس های مختلفی مانند سرامیکی ، سفالی و چوبی و... که اغلب سرامیکی هستند که بیشتر برای نوشیدنی های گرم مانند قهوه، چای، شیر و.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی هاکان مد فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

به‌همین دلیل استیل ضد زنگ، پلاستیک مقاوم و سرامیک، از رایج‌ترین جنس ماگ‌های موجود در بازار هستند.

فروشگاه: قزوین، خیام شمالی، بالاتر از کوچه حافظی، خانه شکلاتی

ماگ در دار +قاشق استیل تدی - ۴طرح در دو رنگ / خرس قلبی رنگ بدنه قهوه ایی

ماگ و فنجان های خاص جویا در نگاه اول، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. ناگفته نماند که این ظروف با بهره گیری از نقوش هنری سنتی و لعاب‌هایی با رنگ‌های چشم‌نواز، جایگاه ویژه‌ای ??????? ????? نیز در دکوراسیون آشپزخانه، منزل و یا میز کار شما خواهند داشت.

همونطور که از اسمش پیداست برای ریختن قهوه، کاپوچینو، موکا، ماکیاتو و… کاربرد داره. ماگ قهوه اندازه کمتری نسبت به ماگ سرامیکی داره و تنوع زیادی هم توشون هست.

سایت (مودز) با تاکید بر ارائه محصولاتی با طراحی‌های منحصر به فرد و کیفیت ساخت بالا، می‌خواهد اطمینان دهد که مشتریان تنها بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند.

ماگ استیل یک محصول فوق العاده برای مصرف شما در مسافرت، کمپین ها و...می باشد، که این ماگ از جنس استیل مناسب برای نوشیندی های سرد و گرم طراحی شده، این ماگ ها را بیشتر برای نوشیندی گرم استفاده می کنند چون قابلیت نگهداری مایع داغ را برای چندین ساعت را دارد، گنجایش ماگ استیل نسبت به ماگ های دیگر بزرگ تر است.

Report this wiki page